aselinannesi06 SedefK benim sütüm az olduğu için ben hemen hemen her emzirmeden sonra veriyorum geceleri emziriyorum sadece baktım o zaman da aranıyor uyumuyor geri yine mama veriyorum mecbur 🤷♀️ aç kalmasın da tek yapcak birşey yok malesef
SedefK Alpitom sık sık emzirmek sütü artırdığı için ben ne zaman istese emzirmeye çalışıyorum. Öyle yapınca süt üretimi azalıyo demişlerdi
BebekArass SedefK günde bi kere veriyorum oğlum evde durmadığı için neredeyse her akşam dışardayız çıkınca bi kere mama veriyorum
SedefK BebekArass dışarıda çok güzel uyuyolar 🥰mama da verince içiniz rahat oluyo en azından benim öyle oluyo