Damla648 İnanın aksine faydası var. Allah korusun ama biz kadınların korkulu rüyası rahim kanseri ve düzenli olarak doktor kontrolüne her daim ihtiyacımız var. Benim ablam çok bilinçli bir kadındır her yıl muhakkak smear testini yaptırır bakımlarına önem verir. Ve geçen sene rahim kanseri olduğunu öğrendik. Şükürler olsun ki çok erken teşhis tanısı ile rahmi komple alındı ve kurtulduk illetten🙏🏻 Yani doğum vs yapan bir kadın için sağlıksal minicik bir sorun da bile rahmin alınması en doğru karardır. Allahım şifa versin annenize ve rahmi alınacağı için de sakın üzülmesin. Daha kötü şeylere sebep olmasındansa olmaması çok daha iyi..