Cheddar Damla648 herhangi bi tehlikesi yok çevremde çok var rahmi yumurtalıkları alınan. Erken menepoza giriyolar
Minnakseven Damla648 babaannemi de öyle ama yüzük diye bişey takip içinde tutuyorlar.annemin alındı tehlikeli değil sadece doğurganlık gidiyo
Nazlimom Damla648 annem daha yeni aldırdı iki hafta önce kapalı ameliyat oldu şekeri olmasına rağmen hızlı iyileşti inşallah annenizde kolay atlatır 🙏Allah şifa versin
Bebeklihayatim Benim annem oldu o ameliyatı yıllar önce. Bir sorunu yok şükür. Ama henüz menopoza girmemişti rahmi alınınca mecbur girdi
zeyzey77 Damla648 Sezeryan doğum yaparken bile kağıt imzalıyorsun bir sürü . Prosedür gereği ameliyata giren herkesten imza alırlar
elcn4139 Damla648 benim annemde oldu izmir kadim dogum evinde 2 3 gün yatip ciktik. 5 saat falan sürdu ameliyat. ayrica ananemde oldu bizde genetik galiba.
Damla648 elcn4139 Yeşilyurt devlet hastanesinde yaptırıcaz sizin devlet hastanesi mi orası bizde İzmir’şeyiz
Mom987 Damla648 Yok sadece erken menepoza giriyorlar. Annem acik ameliyat oldu. Iyilesme süreci bunyeye bağlı. Her hangi bir tehlikesi yok.
elcn4139 elcn4139 Damla648 orada oprtr. doktor iibrahim egemen ertacmiydi nediy cok iyi bir doktor cok memnun kalirsiniz tepecik ege dogum evi
Mom987 Damla648 Ozel de olmustu. Annemde miyom vardi yillardir cok fazla kanama olunca acil ameliyat olmustu. Takipli doktoruydu zaten ameliyat olmasi gerektigini duyup ertesi gün ameliyata girmisti.