Cemreninannesi11 Cemre’nin annesi merhaba❤️ Benim de bugün diyette 18. günüm bitti çok şükür. 14. gün sonunda 2,3 kilo vermiştim. 2,1’i tamamen yağdan gitmişti. Su kaybı 0,2 gram sadece. Diyetisyenim çok iyi olduğunu söyledi ama sanki yavaş kilo veriyorum. Her gün ama her gün şimdiye kadar hiç aksatmadım,18 gündür Leslie Walk At Home yapıyorum. Buna rağmen bu kadar az kilo gitmesi normal midir sizce? Tahlillerim vs vs her şeyim temiz çıktı. D vitaminim “aşırı düşük” çıktı ama ona da diyetten bir ay kadar öncesinde yüksek doz takviyesi verildi,kullanıyorum. Spor mu az geliyor dersiniz? Siz neler yaptınız?