Laden Deletedmom_36 canım bunların kalını yok malesef. Dorikaydı sanırım ismi. Bu şekilde oluyor sadece ama üç renkli daha kalın bir şey bulabilirsin illa ki vardır
Deletedmom_36 Laden evet canim dorika bakicam buyk ihtimalle bu modelin daha farklisini alabilirim☺️☺️
Minikbirkalp Alyans olarak benimki bu çok hoşuma gidiyor bu ara moda herhalde çoğu kişide görüyorum Bileklik te benim ceyrekli bilekligim var ipli bundan yaptırmayı düşünüyorum 🤗🤗
Deletedmom_36 Minikbirkalp tesekkur ederim ceyrekliye bir turlu isinamadim ya 🙈yuzugunuzde guzelmis ama bir tik incesi olabilir☺️
Deletedmom_36 nursocum ay aklim cok karisik boyle bakiyorum bakiyorum en alakasiz olani alip geliyorum sonra😅😅😅
nneslihan Deletedmom_36 evet görenler ilk defa gördüm böyle bir model diyor, çalışırken çoğu müşteri fotoğrafını yada videosunu çekiyordu ama modeli belli olmuyordu😃 çok güzel rose bilekliklerde var bilekliğide öyle bakabilirsin🥰
Deletedmom_36 nursocum oglak burcuyum ama yukselenim yengec genel olarak da yengec ozellikleri tasiyorum☺️
4yaprakliyonca Deletedmom_36 klasik alyans candır ama ben kendi alyansımı da çok seviyorum ve hiç sıkılmadım. Bileklik olarak da siz sevmemişsiniz ama cartier kelepçeler çok hoşuma gidiyor.
Deletedmom_36 4yaprakliyonca evet benimde hosuma gidiyor zaten mart ayinda aldim ama gunluk kullanima uygun degildi benim icin o yuzden sattim 2 ay kadar kullanabildim☺️
Zlm Deletedmom_36 https://www.alyanssepeti.com/10mm-klasik-bombeli-gumus-alyans-cifti-bkl-121 yüzük tam dediğimi bulamadım ama bunun gibi birşey https://www.ozkonakkuyumcu.com/urun/su-yolu-bileklik-7 bileklikte böyle 😁
Laden nurelem dorikayı 2 yıldan biraz fazla oldu alalı. Plakalı olduğu için 1800 e almıştım. Burma olanı da kışın almıştım. 2900 dü onunda fiyatı☺️
nurelem Laden şimdi daha yüksektir olsun ya bende alcam çok hoşuma gitti valla güle güle kullan kuyumculara bi sorayım
Huysuzvetatli Deletedmom_36 Alyansta klasik modeller öneririm. Bileklikte pandora, hiç kolumdan çıkarmıyorum.
Deletedmom_36 Huysuzvetatli kullaniginiz modeli link atma sansiniz varmi aslinda pandorada istiyorum ben😅herseyi istiyorum biliyomusun😅😅😅