Mombaby123 Deletedmom_36 yeşil altın alma sana tavsiyem aldim bin pişman oldum sattım yarı fiyatına hem alacaksan klasik sarı altın al ömürlük sattığında zarar da etmezsin
Beyziikoo Deletedmom_36 Rose renk atıyor benimki rosedu renk attı eşimin ki anında gümüş rengine döndü o yüzden altın rengi iyidir 🤗 Değişiklik güzel bence ya 😂
Laden Deletedmom_36 şöyle burma zincir bende çok değiştiririm normalde ama bunları çok seviyorum asla değiştirmeyi düşünmüyorum😁
nursocum Laden @Deletedmom_36 bak bu 3 renkli nasıl güzel ve zarif tam benlik🍀 iyi günlerde kullan canım
nurelem Laden bu modelleri bnde çok beğeniyorum bileklik takmayı hiç sevmem ama bunlar çok hoşuma gidiyor
Deletedmom_36 Laden @nursocum canim evet aslinda bu uclu renkli olanlardan istiyorum sanirim amabir tik daha kalin birsey olabilir cunku kocama aldiricam😅😅😅inceyi ben zaten birsekilde alirim😅😅😅
nneslihan Deletedmom_36 bizim alyanslar rose altın, böyle dönmeli değişik ve şık duruyor çok severek takıyorum🥰 ama fotoğrafta modeli çok belli olmuyor
Deletedmom_36 nneslihan cok farkliymis ilkkez goruyorum bende rose rengi cok begeniyorum ama bilekligim sari olunca uyumsuzluk olurmu acaba☺️
Deletedmom_36 Eysar cartierin yerni cikan modeli mi var gormedim ben sanirim kelepce tarzi birsey kullanamiycam gunlukde benim gibi sakar insanlara gore degil 😅😅
elifineylulu Deletedmom_36 Alyans olarak lazer kesimliler var canım taşı yok ama var gibi gözüküyor onları tercih edebilirsin benim düğün alyansim ondan çok seviyorum..Bileklik de sana bağlı bazısı zarif sever bazısı kaba
Deletedmom_36 nursocum kuzum sana attigim model varya o hep icimde ama simdi yaptiricam onj baktim begenmedm o zamn bunu istemiyorum diyemem diye cekiniyorum😅buyuk ihtimalle klasik alicam bende yuzugu
nursocum Deletedmom_36 bilekliği görerek alsan daha iyi olur mesela benim bileğim aşırı ince herşeyi yaptırmak zorunda kalıyorum 14 cm bebek kolu gibi bi kaburgam var oğluma taktım ona tam oldu düşün 😂
Deletedmom_36 covirgin sanki kelepce gibi duruyir☺️Kelepce bana gore degilmiste evet guzel bir model begendim bende kuyumcuda varsa boyle bir modek deneyebilirim
nurelem Deletedmom_36 tamda bunu diyecektim kalınları da yapılır aslında kuyumcuya söyleseyniz. Bende kolyesine bayılıyorum takımını akçam bende
nneslihan Deletedmom_36 evet görenler ilk defa gördüm böyle bir model diyor, çalışırken çoğu müşteri fotoğrafını yada videosunu çekiyordu ama modeli belli olmuyordu😃 çok güzel rose bilekliklerde var bilekliğide öyle bakabilirsin🥰
Zlm Deletedmom_36 https://www.alyanssepeti.com/10mm-klasik-bombeli-gumus-alyans-cifti-bkl-121 yüzük tam dediğimi bulamadım ama bunun gibi birşey https://www.ozkonakkuyumcu.com/urun/su-yolu-bileklik-7 bileklikte böyle 😁
Laden nurelem çokta rahat kullanması. Kopma falanda olmadı hiç. Gece gündüz kolumda 2 seneden fazla olmuştur alalı. Çıkarınca kendimi çıplak gibi hissediyorum🙈
nursocum Deletedmom_36 o zaman bu tarz bişey bak kalınlarıda vardır muhtemelen 😂 ah ah yazık kocalara
Laden Deletedmom_36 canım bunların kalını yok malesef. Dorikaydı sanırım ismi. Bu şekilde oluyor sadece ama üç renkli daha kalın bir şey bulabilirsin illa ki vardır
Deletedmom_36 nursocum ay aklim cok karisik boyle bakiyorum bakiyorum en alakasiz olani alip geliyorum sonra😅😅😅