prensinannesiiii Mutluluk cok tsk ederim bende sizi tebrik ederim hayırlı olsun hayatımın en zor 35 dk sı
Mutluluk prensinannesiiii 2 kere stop ettirdim heyecandan normalde hiç yapmadığım şeydi heyecan çok fena bişey ya
prensinannesiiii Mutluluk ben 1 kere stop ettım ama sukur bıttı artık ay ne kadar heyecanlıyım anlatamam
Mutluluk Koalina yok çok zorlamiyolar bana ben komisyoncular çok iyiydi Allah razı olsun heyecanimk aldılar hep
Mutluluk prensinannesiiii bende öyle bir an önce gidip emniyete para yatırıp kartı cikattirmak istiyorum Sonra da trafiğe çıkmak :)
Adalet-34 Mutluluk dogum yaptım kaldı şimdi tekrar yazılcam ilk yazıldıgımda hamile kaldım uyumaktan calısamadım