annebusesi Mutluluk sınavdan önce rahatlatıcı çaylar çok iyi geliyor heyecandan dolayı 5 kere kalmış biri olarak bunu söyleyebilirim 🙈 heyecanlanacak birşey yok onlarda insan, sen ne kadar rahat olursan o kadar kolay geçecek
isabel Mutluluk yeni almadım fakat misal kavşaktan dönerken sadece kavşağa odaklanın. O an L parkı düşünürseniz direkt dikkatiniz dağılır. Sadece olabildiğince sakin kalmaya çalışın gerisi gelir
Mutluluk isabel evet ilerisini düşünmemek lazım kavşaktan dönerken sinyali unutursam l parkı goremem zaten 😅
Minik1anne Mutluluk normal konusuyorlar canım sen konuşurken onların yüzüne bakma dikkatini dağıtmak için yapıyorlar. Mesela acaba biriyle araba sürerken konusunca yüzune mi bakacak yoksa dikkatini yola mı verecek diye benimle sınav bitene kadar konuştular ama hiç yüzlerine bakmadım😂
Mutluluk Ctnnss Öyle dediğiniz de bişey demediler mi insan çok tedirgin oluyor ya beni terslerler diye bişey diyemezdim sanırım
Ctnnss Mutluluk yok yok hiç biley demediler adam güldü sonra da sustu 😂ben dedim valla bş cesaret onların çenesi yüzünden dikkati mi arabaya veremiyordum
annebusesi Mutluluk evet 😂 ehliyetten çnce arabayı almış oldum ama 😂 ilginç olan zaten 7 yıldır motorla trafikteydim.. İşte heyecan çok endişelendiriyor biz kadınları 😁
prensinannesiiii Mutluluk benımde bugun sınavım var gece uyutmadı oglum İnsaAllah geceriz hepimiz heyecan dorukta
2minikannesi Mutluluk hiç heyecan yapmanıza gerek yok inanın sizin kalmanızı gerektirecek hiçbir durum yok zaten hocalar felanda heyecan yaptığınızı anlayınca sakinleştirmek için konuşuyorlar ki rahat araba kullanın hakkınızda hayırlısı olsun☺️🤗
prensinannesiiii Mutluluk cok tsk ederim bende sizi tebrik ederim hayırlı olsun hayatımın en zor 35 dk sı