1994a_ bende o yüzden doğumdan beri kullanıyorum. 10. Günden itibaren kabızlık yaptı. Başka mamada kullandım geçer gibi oldu ama yine kabız oldu. Bu arada probiyotik zeytin yağı masaj vs de yapıyorduk. Doktorumuz iki mamada iyi ki tekrar kabız olmuş dedi. 7 güne kadar bekle dedi. Şimdi yapıyor bir şekilde. Sabah ilk manasına bir kaşık zeytinyağı koyuyorum. Sürekli masaj yapıyorum