1994a_ bi mamaya alisma suresi 1 aydir bagirsaklari o mamaya alismasi sindirim sistemi anca kabul eder , damlasini mamasina damlatin ve oyle verin daha etkili olur diye düşünüyorum cok sukur benim bebegimide aptamil cok kabiz yapiyordu hippe gectik , illaki her mama ve anne sutu kakasini gec yaptırır , biagai ayni zamanda bagirsak duzenleyici bi damladir duzenli kullan canim mamayi değistirme suanlik veya bir doktora danis istersen benim fikrim gayet normal kaka yapmamasi 🤗 bi endise duyuyorsan mamayi cok arastirip degistirebilirsin Canim