elifineylulu Emirin_Annesi10 İlk ayda kullanmıştım canım şuan kızım bir yasinda ama sağlık ocağına gidip doktorunla görüşürsen yardımcı olur
Ozdesmom Emirin_Annesi10 Bünye ile alakalı benimde genelde oluyor çoğu benden geçiyor zaten bebeğe ama elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum bazen ne yaparsak yapalım illa oluyor önüne geçemiyoruz
Emirin_Annesi10 Ozdesmom valla yapsamda yapmasam da önüne geçemedim artık bırakmıştım ama şimdi tekrar felaket oldu her 10 dkya bir çıldırmış gibi ağlıyor meme diye vermesem uyanıyor verince gazlanıyornçok zor
Ozdesmom Emirin_Annesi10 Bol bol kimyon kaynatıp için kendine de içirin en azından biraz olsun belki hafifletir
Mys01-01 Emirin_Annesi10 tabıkı Allah dedım ya iyiki vermıs bana hala ara ara kullanıyorum 4 aylıgız bızde