Kızlar artık tükendim. Oğlum doğdu doğalı gazdan uyumuyor. Daha doğrusu benden geçen gaz onu uyutmuyor. Bebekken gaz damlası vs kullandık ama şimdi versem dr fayda etmiyor. Uyanıkken bazen kendi çıkarabiliyor gazını ama uyurken asla çıkaramıyor. Sürekli emiyor vermesem kıyamet kopuyor. Verincede gazdan çıldırıyor tekrar meme istiyor. Bendeki gaz doğumdan sonra kaldı geçmiyor asla. Her yediğimden alıyorum az bisey üsüyüm hemen gaz oluyor. Ayaklarım üşüsün azcık gaz oluyor. Bittim tükendim. Gece beslenmesini bile kesmeyi düşünüyorum artık. Gece çok emdiği için ek gıdayı reddediyor zaten. Dişleride patladı bu ara sabaha kadar milyon kez uyanıyor yoo rul dummmnm😢