A_s_e_l Umay21 😁😁😁 hatıra olarak saklıom Bn bi su agızda şişen emzik kalmadı aldığım vermıom cebime zarar 😅
Edasss Umay21 o attıkça elinizle tutun istemesin emZiği ağlasada tutun sonra sonra pes edip emmeye baslıcak
irmgktgbrk Umay21 hahha bence gerek yok ya pahalı emziklere ucuzdan başlasaydın keşke mamajonun emzikleride çok güzel 30 liraya almıştım ben ikili wee denemiştim hiç güzel değildi sürekli içine su kaçıyordu toz doluyordu çıkmıyordu bundan çok memnunum 😁
irmgktgbrk Umay21 wee bende kullandım bziimkide öyle yapıyordu başlarda sonrqdan ilk uyuyacağı zamanlarda tutuyordu sonra devmlı verdikçe alıştı 😁😁😁
Me__likee Umay21 avent damaksız emzik al ben öyle alıştırdim tutsun diye çok nadir azıcık bala degdirdim sonra sonra alıştı şimdi 7 aylık emziksiz uyumuyor