Umay21 Merhaba 23 günlük bebeğim var uykuya geçişte beni bazen yalancı meme niyetine kullanıyor damaklı emzik verdim emmeye calisiyor ama bazen oguruyor gibi yapıyor bir de ağzında tutamiyor ne deneyebilirim nasıl alıştırabilirim emzige önerileriniz var mı
Ygtakn Umay21 canım emmeyen bebek emmıyor vallaha kardesımın kzıı bugun 40 cıktı ucuzdan pahalıya yemınle evde 15 adet emzık var ve asla almıyor
Drykrm Umay21 alışmayan bebek alışmıyor yaa 8 aylık bebeğim var bir kere almadı, kaç çeşit emzik aldım, sonra da saldım. bıraktımayla uğraşmam diye teselli ediyorum kendimi 😁
Ayssss1 Umay21 denemediği emzik kalmadı aventi falan almadı bips aldım onu alıyor ama onu bile çok istekli almıyor uyurken bazen
Fatmaaydn Umay21 valla ben doğduğu an verdim ama maalesef almadı. 5 ay 5 günlük oldu bazen veriyorum ağzında çiğniyor sonra çekip alıyor atıyor
E_kirkin0 İlk doğduğunda vermiştim yaklaşık 1.5 ay emdi emziği sevinmiştim şuan 3 aylık ağzına bile yaklaştırmıyor beni emzik niyetini kullanıyor. Emzik emdi için kaç çeşit emzik aldım yok emmiyor yani emmeyen bebek emmiyor ne yaparsan yap
Umay21 E_kirkin0 evet sürekli uykuya geçişte meme arıyor sadece uykuya geçişte alsın istiyorum sürekli meme emince de zaten fazla geliyor çıkarıyor bu sefer de
irmgktgbrk Umay21 ben ebebeğin mamajo emziğini kullanıyorum yani öyle çok para vermenede gerek yok bence
Edasss Benımde tutmuyordu annem sekerlı suya batırıp verdı ben kızmama rağmen gızlı gızlı şimdi tutuyor
Umay21 Edasss ben kendi sütümu batiriyorum öyle şeyler yapmam ama benimki de sutu yalayıp emziği bı iki emip geri çıkartıyor ağzına büyük geldi galiba damaklı emzik 😀
Umay21 irmgktgbrk wee baby damaklı emzik denedim kusacak gibi oluyor büyük mu geliyor ağzına anlamadım
A_s_e_l Umay21 zorlama bebek bnde doğumdan beri agzına dıkıom öğürüo evde emzik koleksiyonu oldu 3.15 günlüğüz almıo salla gec hala emzik niyetine beni kullanıo süt bogazına kaçıncada aglıo 😂oh diom bnde
Umay21 A_s_e_l 🤣 aventin emzigini sipariş verdim bir de onu deniycem almazsa o kadar pahalı şey elimde patlayacak 😁
irmgktgbrk Umay21 wee bende kullandım bziimkide öyle yapıyordu başlarda sonrqdan ilk uyuyacağı zamanlarda tutuyordu sonra devmlı verdikçe alıştı 😁😁😁
A_s_e_l Umay21 😁😁😁 hatıra olarak saklıom Bn bi su agızda şişen emzik kalmadı aldığım vermıom cebime zarar 😅
irmgktgbrk Umay21 hahha bence gerek yok ya pahalı emziklere ucuzdan başlasaydın keşke mamajonun emzikleride çok güzel 30 liraya almıştım ben ikili wee denemiştim hiç güzel değildi sürekli içine su kaçıyordu toz doluyordu çıkmıyordu bundan çok memnunum 😁
Uerdem Umay21 benimki de almıyor 2 aylik chicco, Tommy tippe denedim almadı.. beni emzik gibi kullanıyor fakat bu sefer midesi gereğinden fazla doluyor dun gece 3te 1 şu bardağı kadar kustu aklım çıktı
Edasss Umay21 o attıkça elinizle tutun istemesin emZiği ağlasada tutun sonra sonra pes edip emmeye baslıcak
yagmurum_53 Umay21 walla bizimki 3 aylıkken almaya başladı hiçbşy de yapmadm 3 tane emzik aldm weriyordm sürekli ağzına almıyordu sürekli weriyordm baktm olacak gibi degl bıraktım bi gün öyle zor bi anda imdadıma koştuki koydm ağzına alıwerdi o günden beride alıyor 🙈🙈🙈