Deryatpzglu canım benim arkadaşlarım ultra air lerden hep hediye almışlar annem falan da almış evde 8 tane onlardan var resmen 😂 ama hepsi 6-12 ay olduğu için ilk başta onları kullanamadım tabi şimdi 2 aylığız hala kullanmıyoruz gerci onları 😂 hastaneden çıkarken eczaneye uğradık orda baby time diye bi marka emzik vardı onu aldık 1 ay denedim tutmadı bi türlü hergün denedim olmadı tam 32 günlükken almaya sevmeye başladı sonra bide wee baby aldım marketten 5,5 tl ye ikisini dönüşümlü kullanıyoruz. ben yılmadan denedim tutturana kadar şimdi cok mutluyuz. uykuya da onunla dalıyor oyalanırken de onunla oyalanıyor. her gün biraz biraz dene özellikle emip gazını cıkarttıktan sonra uykuya dalarken dene