Sevgiela çok erken daha. Benim oğlum 8 aylık dönmüştü. Desteksiz oturuyordu ama yere yatınca dönemiyordu. 9 aylık sıraladı 10 aylık yürüdü. Kimisi 4-5 aylık dönüyor sonra emekliyor ama 16-18 aya kadar yürümüyor. Her bebek çok çok farklı hiiiç kafaya takmayın. Hepsi de çok normal. Geç yada erken değil, beklenen zamanda yapabiliyor olmaları yeterli.