Sevgiela Kızım 3 ay 25 günlük ve dönmüyor acaba ben mi acele ediyorum yoksa bi sıkıntı mı var bu aylarda dönmesi gerekmiyor mu be yapabilirim tavsiyeleriz neler
Saresi Sevgiela dönmekten kastınız sırt üstü yatarken yüz üstü pozisyona geçmesiyse daha çookkk erken ☺️
Bebegmmm Sevgiela kusura bakma kahkaha attım 10 aylık bebeğim zar zor dönünce 🤣🤣🤣 hiç sorun etme dönmesin caninnenzaman isterse o zaman döner.
Saresi Sevgiela benim kızım o zamanlar yana dönüyordu ama çok erken tamamen dönmesi için☺️ Bir bakmışsınız birden dönmüş, ben şaşırmıştım açıkçası ☺️
Sevgiela Bebegmmm kime sorsam neden dönmüyor diye soruyor çok stres yaptım artık biraz rahatladım şimdi
Begooo Sevgiela bebekten bebeğe değişir bazısı 3 aylıkken döner bazısı 6 aylık dönmez dönmek istemez kafaya takmayım daha erken beniö kızım tam 4 aylıkken dönmüştü
Baloglumdoruk Sevgiela 5 aylıkken döndü benimki okadar hareketli bir bebek olmasına rağmen 3 ay çok çok erken
Asyamelekk Sevgiela yüzüstü yatırıp dönmesini sağlayın benim kızımda 4 aylıkken sırtüstü yatirdigimda donmuyordu sonra bir gün yüzüstü yatırdigimda sırtüstü döndü öyle öyle öğrendi
pamuk_sekerim2022 Sevgiela isterseniz birde kalkıp yürüsün sizin için deyin öyle diyenlere şu gereksiz insanlar bi bitmedi yaaa
Saresi Sevgiela insanlar istiyor ki bebek doğar doğmaz her şeyi yapsın, kilodan etleri kat kat olsun 🤭
bikerem Sevgiela egzersiz yaptirin annesi,gun icinde 10ar dakika birkac kez,siz destekleyin,zaten pat diye birden dönüyorlar,kimi bebek gec donebiliyor ama bu bi sorun degil asla
spaceship Kahkaha atmalık bir durum göremiyorum. Burada herkesin bebeği 1 aylıkken dönüp 3 aylıkken emeklediği için post sahibi annemiz endişelenmiş ☺️ Normaldir, oyun halısında vakit geçiriyorsa gözlemleyin önce yay gibi yapacak vücudunu sonra yavaştan dönmeye başlayacak.
bikerem Sevgiela iste oyle oyle birgun pat diye kendi yapacak,siz yaptirdikca o bellegine isliyor,uygulamaya gecirecek muhakkak. Hem de yakinda
ayazingooo 3 ay 27 günlük oğlum benimde dönmüyor bende bikac gundur düşünüyordum ? Sizin yazdığınız gördüm.Degisiyor demekki her bebek farklı.
Sevgiela ayazingooo zamanla olcak demek ki ben de arkadaşlarımın bebeklerine bakıyorum dönüyorlar ister istemez aklıma bi sıkıntı mı var diye geliyor keşke bu kadar takmasam