laliko35 Fatma Güray. Cok memnun kaldım ben. Çok güzel anlattı herşeyi soru sorma bile gerek kalmadı. Emziriyorum mesela direk ilaç vereyim vb. şeklinde yaklaşmadi bu çok hoşuma gitti. Tavsiye ederim 🤗🥰 Ama tabi şöyle bir durum da var her kişinin bir doktordan beklentisi farklı oluyor 😇