Superisi80 herkes başka demiş bende başka bi öneriyle gelmek istedim..aklına yatmamış belli ki bende yerinse olsam mama verirdim,sonuçta şuanda vericeğin ek gıda onu beslemicek kilo aldırmıcak sadece tadım..similac yada hipp combiyotik öneririm hangisi bütcene daha uygunsa onu al istersen,ben ek gıdaya amasya elmasıyla başladım çünkü annes sütüne tadı en yakın olan yiyecek oymuş ve bebeğim suan pazı bile yiyor seçtiği hiç bi sebzemeyve yok..