Bebeğim 4 aylık ve 5.900 kilo bugün kontrole gitmiştik ve bu ay az kilo almış dedi ve ufaktan meyvelerin suyunu tattır yoğurt yedir dedi ben mama başlayalım biraz kilo alsın dedim mama sağlıklı değil dedi ek Gıdaya ne kadar erken başlarsan o kadar seçiciliği olmuyor herşeyi yiyor bebek dedi ne yapacağımı şaşırdım doktordan gizli mamaya mı başlasam yoksa meyve tadımına mı başlasak bilemedim fikir verin anneler 😞