Gizemka14 elfcfcbz evet evet brnde öyle yapıcam sonra çare tamınımı yarısınımo atıyorsunuz ismi neydi birde
elfcfcbz Gizemka14 paranox yarım fitil vermiştim, 39u görmeyi beklemeyin bence 38 yüksek ateş zaten Allah korusun acile gitseniz de yapacağı şey fitil atmak zaten iki kez calpol verdiniz düşmedi mi fitil atın diyorlar zaten
eylulberen Biz 39 u gördük aşı yaptığımız günün gecesinde ve üstelik bebeğim calpol içmedi hep kustu çok zor bir geceydi sakin kalın zıbınla dursun üç gün oldu aşı olalı bugün kendine geldi yavrum
Buseasel8 Gizemka14 2.ay aşısında 3 gün duş almıyordu diye biliyorum. 4.ay aşısında öyle bişey yok sanırım.
Laden Kaderarslan bizim hemşire yıkama demişti. Öyle bir hemşire ki, çocuğumda göbek fıtığı olduğunu söyleyip bana az kalsın kalp krizi geçirtiyordu. Meğerse sadece gazı varmış kızımın. Hastaneye uçarak gitmiştim
ikiprensannesi_gul Gizemka14 merhaba benim oğlumda 2 hafta önce oldu çok şükür bizde 37 üstü olmamıştı ama aşıdandır muhtemelen çok geçmiş olsun ılık duş aldırın ve ateş düşürücü başlayın inşallah düşer
Laden Kaderarslan sormayın. Elim ayağım titreye titreye gitmiştim. Allah doktorunda, hemşireninde iyisiyle karşılaştırsın🙏🏻
Serrax Bizim de 4.ay aşısında 1,5 gün ateş olmuştu. 37,6 lara çıkmıştı. 4 saatte bir calpol verdim mendilleri ıslatıp alnına eklem yerlerine koydum. Zor bir süreç insanı yoruyor ama geçiyor Allahın izniyle kolay gelsin size de
cnsgrn Gizemka14 fitili bildgm kadariyla bi kere veriyosun zaten etkili. Ben 2.ay asisi oldugu gün vermistm aglamayi biraz olsun durdurmustu daha rahatti uyumustu biraz daha