Gizemka14 Arkadaşlar selam bebeğimin 38.1 ateşi var 4. Ay aşılarını oldu calpol verdim düşmedi ıslak bez koydum yine olmadı doktor dönüş yapmıyor ne yapmak lazım aşı yaparmı???
BeautifulMother1 Gizemka14 olabilir evde pamuk varsa soğuk suyla ıslatıp sıkıp tüm vücuduna soğuk uygulayın
Bursa1628 Gizemka14 4 aylık aşılarda duş aldırmak sorun olmuyor ki 6 saat arayla calpol ya da paranox s fitil kullanın odanın derecesini 22 ye kadar düştün 38,5 un üstüne çıkmadan ateş ilaç da vermeyin bağışıklık hücreleri çoğalıyor şu an
Laden Gizemka14 ay çok pardon 4. Ay aşısında duş aldırılmıyordu üç gün, unutmuşum. Calpol vereli ne kadar oldu peki?
Laden Gizemka14 evet hemşire bana üç gün demişti 4. Ay aşısında. Diğer aşılarda yıkayabilirsin demişti. Gerçi bizim hemşire biraz tuhaf. Pek itimat edemiyorum🙈 siz ılık bez koymaya devam edin. İnşallah hemen düşer ateşi çok geçmiş olsun🙏🏻
Bursa1628 Gizemka14 evet o yüzden ateş 38,5 un üzerine çıkmadan vermeyin bizimde çok ateşimiz çıkmıştı bexero aşısından sonra 39,5 ları gördük Allah yardımcınız olsun panik yapmayın
elfcfcbz Gizemka14 düşmezse fitil atın bence, bizde de 4 aylıkken ateş çıktı öğlen verdim olmadı akşam verdim olmadı gece gözüme uyku girmedi fitil attım
Gizemka14 elfcfcbz evet evet brnde öyle yapıcam sonra çare tamınımı yarısınımo atıyorsunuz ismi neydi birde
Tugcece Gizemka14 Bizde bugün vurulduk ilkinde ates olmadı bizde şuan da yok çok şükür. 2 ay asisinda olmuş muydu