yenibiranne ortopedide genel cerrah da bakiyor bana ortopedi bakmisti bakiyor canm benm bi ayagim olmustu 3 aylik hamileyken ameliyat oldum ayni gunu yapti hemen
Simdi hamileliğimin son ayinda da öbür ayagim oldu ama ameliyattan sonra 1 2 gün ustune basamiyorum dikişli olduğu için o yüzden su an emzirirken kullanabilecegim antibiyotik kullaniyorum daha iyi cok şükür gecmesse bi sure sonra olucam