yenibiranne yok canım 1 dikiş zAten aldırınca hissetmiyorsun hiç bende korkuyordum alınca ne zaman yapılacak diye sordum doktor çoktan aldım kalkabilirsiniz dedi hiç gerek Yok çekmeye bu acıyı ve gidip tırnağı çektirmek te sıkıntı heryerde yapılmıyor hatta doktor sadece ben yapıyorum bu işlemi dedi gittiğimde doktor da sıra vardı resmen İzmir Antalya bir sürü yerden gelen vardı ben İstanbul da oturuyorum