Aynı sorun bizde de var. 7 buçuk kilo benim kızımda. Hem çok hareketli, hem yemiyor. Kilo vermedi ama 100 200lerle bu hâlde. Zihinsel olarak bi geriliği yok , alkış bay bay öğrendi, sıralamaya başladı, anne baba diyor, bazen gel gel yapıyor. Al ver komutlarını biliyor yapıyor ama yemiyor büyümüyor çok üzülüyorum. Hadi bu ay da kilosu idare etse diğer ay fark iyice açılacak çok korkuyorum bi şey olacak diye