HandeNil biryazmasali bende sordum bugün asi oldu ya yarın banyo yapabilir dedi inş ateşi falan çıkmaz
HandeNil biryazmasali öyleymiş herkes ağır oldgunu söylüyor akşam yatırmadan önce yine vericem calpol
Purple13 HandeNil insan üzülüyor tabi ama üzülmeyin sağlıkları için yapıyoruz bir an önce toparlasın inşallah😊
Arya0620 BortcecineG Bu aşı hangisiydi. Bizim yarın verem aşısı var 🤔🥺onu acaba o benim ilk bebegimde bı bilgim yok
Deryotti HandeNil bizde geçen hafta aynı aşıyı olduk oğlum çok huzursuz olmamasına rağmen gece ağlayarak uyandı çok ilaç yanlısı olmayan bir anne olarak bile calpol verdim.Doktorunuza danışarak isterseniz calpol verin bebişiniz biraz rahatlasın.
HandeNil Deryotti evet benim kizimda gündüz hiç uyumadı şuan calpol verdim rahatlasin uyusun diye uyuttum bakalım nasıl bi gece geçireceğiz bebisler hasta olmasın 🙂
Bulutbey biryazmasali başından beri ikisini birden yapılıyoruz. Çnceki doktorumuz bu şekilde hazırladı aşı takvimimizi. Çok sıkıntı olmadı ama. Zaten sanırım bir tanesi daha ağır.