Benim bebeğimde 2 ay 10 günlük, gazlı bi bebek maalesef 15 günlükken bio gaia ya ya başladık. Gaz damlası değil bağırsak düzenleyici doktor 1 haftaya etkisini görürsünüz dedi günde 5 damla halimde kullanıyorum gece uykusundan önce veriyorum. Yanında sab simblex veriyorum 8 er damla günde 3 kez. Etkisini gördük çok şükür. Tamamen kesilmedi ama çok çok hafifledi. Yeni doğan emerken hava yuttuğu için gaz oluyo emzirme yönteminin doğru olduğundan emin olalım, demişti doktor. Birde ben memeden memeye geçerken de gazını çıkartıyorum o da etkili oluyo. Acı elma yağı var birde gün içinde sık sık ayaklarına sürüp masaj yapıyorum. Bol bol kucağımda uyuttum bebişi karnı sıcaklımla ısındı yumuşadı. Herşeyindenemek lazım her bebekte farklı etki gösteriyo