UlkuUfukNuh ben oğluma 2 aylıkken aldık faydasını görmedik bende bıraktım . 5 aylıkken tekrar doktor yazdı aldık yine gram faydası olmadı. En güzel kakasını atmasına ve gazını atmasına yardımcı olan şey kayısı suyu . Ben 7,8 kayısı 3,4 bardak koyup kaynatıyordum sonra süzüp soğuyunca oğluma 2,3 çay kaşığı halinde günde 4,5 kere veriyordum çok işe yarıyordu . Eğer tekrar gaz problemi yaşarsak yapacağım.