CatBoy Laden Benimde aynı temmuz kutusu çıktı ama gelmedi hala mail atmışlar sorun var gecikme için özür dileriz diye bekliyoruz bakalım 🤗
Zeyno32 zeyzey77 bilmiyorum ki. Bende ondan soruyorum. Sanırım açılmamış cevap veren yok. Herkesin temmuz kutusu gelmemiş. 😌
Laden Mom345 denebunu adında bir sire var. Oraya üye oluyor ve istediği bilgileri yazıyorsunuz. Profilinize uygun ürünler varsa denemeniz için ücretsiz gönderiyorlar☺️
ArassMom_ Mom345 Profilini güncel tut canim birde bu bonus sorular varya onların cevabını değiştir ben kardeşime öyle yaptım kutu cıktı direk ona ama daha gelmedi 🙄 Sormak istediğin başka birşey olursa cevaplarım 🤗
Laden Gokcemm0 denebunu adında bir site var. Oraya üye oluyor ve istediği bilgileri yazıyorsunuz. Profilinize uygun ürünler varsa denemeniz için ücretsiz gönderiyorlar☺️
ArassMom_ Laden hâlâ hazırlanıyor görünüyor. Mail gönderdiler gecikme için özür dileriz diye hâlâ yok
Mom345 ArassMom_ çok teşekkür ederim pek anlamadım zaten dün baktım ama hergün girmem gerekiyor ozaman dimi
ArassMom_ Mom345 Hergun girmenize gerek yok aslında profili güncel olmadı önemli doluluk oranının %100 olması birde mail adresinize geliyor kutu çıkarsa onu takip etmemiz gerekiyor