Denizzz88 Zeyno32 bana 2 ay üst üste çıktı hatta çıkmış daha doğrusu çünkü mail yoluyla bildirdikleri için artık göremedim mailler bildirim olarak düşmüyor benim girip bakmam lazım o yüzden gitti hepsi alamadım
trn-mom55 Laden bana da Temmuz kutusu çıktı, hatta gecikme için özür dileyen mail attılar hala bekliyorum 😊
Zeyno32 zeyzey77 bilmiyorum ki. Bende ondan soruyorum. Sanırım açılmamış cevap veren yok. Herkesin temmuz kutusu gelmemiş. 😌