Eylldga çok ateşi olduğunda bana dokto çok ben ile calpol dönüşümlü olarak kullanmamı söylemişti ama calpol 2 ay durduktan sonra etksii düşüyormuş anlık ateş düşürüp tekrar çıkartıyormuş açıldıktan sonra ben üzerinden 1 buçuk ay geçsin çöpe atıyorum inşallah hemen düşer ateşi 🙏🏻