Eylldga 38.0-38.5 arası bir ateşimiz var calpol sabah verdim başka ne zaman vermeliyim ? 11 aylık bebeğim 🥺 geceden bu yana ateşli ne yapsak bilemedim. Halsizliği ve iştahsızlığı yok ancak ateşi çok
Browni_61 Eylldga 4 saate bir veriliyo calpol.Dolven daha ekimiymiş ates düşürmede ama yinede arastirn istersenz.Dus aldirin bide sirkeli su yapip alnina ve koltuk altalrina koyabilirsnz onlrda erki eder
Eylldga eylulberen evet 4 diş birden çıktı 3 ü patladı altlardan biri yeni patlıyor ama 38.7 diş ateşi değil diye düşünüyorum
Eylldga Browni_61 yaptım ılık duş aldırdım calpol verdim bekliyorum şuan ısrarcı bir ateşimiz var bakalım 🥺
Eylldga balannesiii dolven yok elimde ateşimiz biraz ısrarcı calpolu 15:00 verdim bakalım eğer bu şekilde devam ederse sanırım hastaneye gideceğim 🥺
balannesiii Eylldga ateşiniz ısrarcıysa mutlaka eve almalısın dolven canım calpoldan daha iyi geliyor düzenli verildiğinde
Eylldga MinnakAsel ya fitilden çok korkuyorum doktora götürdüm son çare şükürşuan daha iyi çok şükür teşekkür ederim
CankizimRavzam Eylldga Kuzum hiç bekleme direk doktora git kan tahlili idrar tahlili ver için rahat etsin