[silindi] Damlaymz özendim :) bizde akşam 9-10 arası uyur 12-1 gibi birde 3-4 gibi mamaya uyanıyor sonea 6.30 kesin kalkış🙄 iyi aslında ama bilemedim :))
Musmutluanne Zeyyy thelake Babe Damlaymz green [silindi] Zeyyy walla kızlar 8 de uyuyorum akşam yemeği yiyip bayılıyorum😂😂 artık eşimde 8 de uyuyor🤦🏻♀️ Ailecek 8💃💃💃
Zeyyy Musmutluanne 8de uyuyup kacta kalkiyosun çok erken değil mi ya😂 ben 6dan 8e kızımla olunca o uyuyunca rahat rahat bi çay içmek istiyorum 😂
Sedaaay Musmutluanne 2yi buluo Bebeğim 10da net uykuya geçiyor sonra 12de bi uyanıo 4te bi 6da bi 8de de güne başlıo tekrarda 10da uyuyo iki saatte bi uyuyo çok şükür
Musmutluanne Zeyyy bebeğim güne 4 te başlıyor en iyi ihtimalle 6 da ama her gece 1.5 saat uyanık 🤦🏻♀️ Onu sallıyorum ve tabiki üç dört kez uyanıyorum kakaları hep gece yapr çünkü🤦🏻♀️
Zeyyy Musmutluanne o zaman uyu sen 8de🤭 bizde 6da başlıyoruz güne ben çok erken yatamiyorum keyifli bi çay içip film izleyeyim diye ama sonra pertim cikiyo😂
Musmutluanne Zeyyy iştee ben uykuyu seçiyorum😂 dişlerimi fırçalamak banyo yapmak lüksken film benim neyime😂😂
Zeyyy Musmutluanne bazen bende bebeyi uyutup koltukta izlerken uyuya kalıyorum bedenim izliyo ama gözlerim asla😂😂