Kızzlaaar hiç bu kadar sevineceğim aklımın ucuna gelmezdi 90 kilo falandım hamile kaldım 94 le doğuma gittim çıktım 90 olmuşum sonra 84 e indim ama tekrar aldım ve 91 oldum bana eski pantolonlarım olmadı ve korkunç bi hale geldiğimi farkettim evet hamile olmadanki halim 90 dı ama sezeryan göbeğim yoktu düşünün ona rağmen olmuyodu pantolonlarım diyetisyene başladım ve şu an 82.800 ne kdr mutluyum anlatamam hedefime doğru istikrarlı bir şekilde ilerliyorum hedefim 68 varmı benim gibi tontili olup diyet yapanlar yada kilo vermek isteyenler 🤪🤪🤪