sedaykn Kreş sitemizin içinde ve kendi psikoloğu olan bir kreş.Eğer uyum sağlayamasaydı zorla göndermeyecektik.Uyum sağladı ve orada iyi vakit geçiriyor.Evde bize naz geçirmeye çalışıyor.Bizim sıkıntımız çok mu ipleri ona veriyoruz yoksa daha da mı alttan almalıyız kısmı.Ben hata olarak bakmıyorum olaya.Bu kişiye,duruma,çocuğa göre çok değişkenlik gösterir..Alışma sürecinde elbette ufak olanı 2. planda tutacağız.Kralı olduğu evde bir anda tahttan indiremeyiz.Yavaş ve tutarlı olmak lazım..ve uzman gerekiyorsa tabi ki görüşeceğiz.Burada paylaşma amacım tam da bu,kimler neler yaşıyor ve nasıl atlatıyor.Aldığım cevaplar bana yalnız olmadığımı hissettiriyor.Olayları dramatize etmemek lazım.Hepimizin ⅔ yaş arayla kardeşleri var ve ailelerimiz koşarak uzmanlara danışmadı.Büyüdük ve bu bir travmadan ziyade nimet oldu bize değil mi?Kimseye hayatımı hata diye eleştirme hakkını vermiyorum.Burası karşılıklı paylaşım platformu..!