Arkadaşlar merhaba.Oğlum 28 aylık.2 ay önce kardeşi dünyaya geldi.O doğmadan 2 hafta önce kreşe vermiştik çünkü hem sosyalleşsin hem de kardeşi gelince evden sürülmüş gibi hissetmesin istedik.Şu anda öyle huysuzlanıyor ki.Sebepsiz yere deli gibi ağlamalar,ısırma,vurma,çimdikleme hepsi var.Genelde uykusunu aldığında keyifli,mutlu ve güleryüzlü.Okulda çok oyuncuymuş.Ama evde çok zorluyor.Kardeşini mi kıskanıyor yoksa 2 yaş sendromu mu anlayamıyoruz.Kardeşi o varken hep 2. planda ama emmek istediğinde ve çok huysuzlandığında elbet de kucağıma alıyorum.Babası da canla başla onla ilgileniyor.Kıskanmasın diye elimizden gelen her şeyi yapıyoruz.Fikirlerinize ihtiyacım var.Bu geçici mi,normal mi,pedagog yardımı almalı mıyız?Bazen istediği olmadığında o kadar bağırarak ağlıyor ve çıldırıyor ki çok çaresiz kalıyoruz.Deneyimlerinizi lütfen paylaşın..