Periii13 evet bnde denk geldim o posta ama bu Benim kendi görüşüm (doktor hemşire değilim) ama böbreklerin zarar göre bilmesi için bebek yeterince beslememez anne sütünü veya mamasını az alır beslenemediği içinde idrarını Az yapar Yeterli miktarda doymadığı için o idrar da mesanesinde birikir böbreklerine ve idrar yolu enfeksiyonu olur yani
bebeğin doyduğunu kakasından ve çişli beZinden anlarız ve az su almış bebeğin idrarı beze koyu sarı renkde gelir