Hatice001 2 ay 16gunluk benimde bebeğim, bende kararsız kaldim bi sonraki muayenem eylulun ilk haftasi ozaman doktoruma danışıcam. Eskiler hep vermiş kayinvalidemde verin verin deyip duruyor ama bebegim anne sütü ile beslendiği icin verme taraftarı değilim doktorumla görüşmeden. Benden 5 gün sonra doğum yapan arkadaşımın bebegi mama ile besleniyor ve o su verdiğini söyledi. Doktoruna danışmadan vermeye başlamış. Bizi böyle büyüttüler deyip veriyorum bende dedi. Ama ben muayenemizi bekliyorum doktorumuzun önerisine göre hareket edicem