yagmurum_53 krem var bi tane estrıol vajinal krem diye al onu elini temizce yıka parmağının ucuna çok az sür onunla ucuyla bastırarak çizik atıyormuş gibi yap tırnakla değil parmak ucuyla ama çok fazla da bastırma çok az da ama dikkat et yukardan aşağı yap aşağıdan yukarı yapmaki poposundan pislik gelip enfeksiyon kapmasın günde bunu 2-3 defa yap benim kızım da oldu zar gibiydi ben yaptım 2 gümde yırtıldı yırtıldıktan sonra da arada aç bak ki yapışmasın tekrar doktor tavsiye etmişti bu kremi ama benim kızım bir iki aylıktı bi arkadaşımın çocuğu 7-8 aylıkken zar kalınlaştığı için doktorda açtırdı acısız bir şey 5-10 dk sürmemiştir bile korkulacak bişey yok ilk benim dediğim gibi bir hafta deneyin açılmazsa doktora gidersiniz ama açıldığı zaman hep kontrol edin açın açın bakın ki tekrar yapışmasın yapışabiliyor çünkü o zar yırtılmadığı zaman sıkıntı oluyormuş idrarını yaparken idrarının bi kısmı içeri de kaldığı için enfeksiyon yapıyor