kızlar dün çocuk doktoruna kontrole götürdüm 5 ay 23 günlük bebeğim war çiş yaptığı yere baktı normalde bu zamana kadr kimse bakmamıştı yapışıklık war azck dedi bi Krem wercem sabah akşam kullan 10 gn snra kontrole gel dedi. ewe geldim kafamda deli sorular? başına gelen yada duyan fln warmı böyle bşyi acaba?