Normalde kollarımda sallayarak çok nadir ayakta sallayarak uyuyan bi bebek benim oğlum o an nasıl denk gelirse aslında ama genelde hoplamalı bi şekilde sallamalı falan. Bugün ilk defa beşiğine bende girdim saçlarını okşayarak uyudu. Bu destekli uyku mu oluyor acaba? Yada sallamayı bırakmak için başta böyle mi yapmak daha sağlıklı olur?