Yahmir
Bende böyle bir yorum yazacaktım siz yazmışsınız. Yazan ellerinize sağlık 🌸
İnsanlar düğün arefesindeyken çok zor hazırlık süreci der, evlenir daha cicim aylarındasın derler, hamile kalır sen bi de çocuk doğumca gör der, çocuk doğar ilk aylarda daha yolun başındasın der, biraz büyür okula gitsin gör der, ikinci, üçüncü çocuk olsun gör der der dururlar valla.
Allah herkesin yardımcısı olsun. Rabbim kimseye çekemeyeceği yük vermez. O yüzden her halimize şükürler olsun.
Çocuğunuz uyumadığında ağladığında SMA hastası bebekleri düşünün onların aileleri ağlasın uyumasın ama sağlıklı olsun diye dualar ediyorlar.
O yüzden desteksiz uykuymuş bilmem neymiş boşverin düşünmeyin. Yeter ki Allah sağlık versin varsın destekli uyusun bebelerimiz ❤️