Nuraky Ogulcan grip değil ama sadece ağrıları var korona değildir umarım odada yatmak istedi ama izin vermedim 😒
Oglunasikbiranne08 Nuraky bende ayniyim cnm benimde özellikle bacaklarım ayagim agriyor . Herkeste farkli yan etki yapabilir korkmayn . Korona degildir bence . Baska belirtisi var mi . Atesi normale dönmezse test yaptırın bence . Iciniz rahat eder en azindan bir sey yoksa
Koalina Nuraky Bende de oldu halsizlikte cankm ateş olmadı ateş geçmezse görünür doktora sanırım herkese farklı tepki veriyoe
Gulfem07 Valla asi olan hafif atlatıyor diyorlar ne derece doğru bilmiyorum ama ben korkuyorum.Binde bir kişi etkilenir diyorlar da onlar insan değil mi?Belki bende o kategoride olacağım.Oyle de risk böyle de o yüzden olmayı düşünmüyorum.
Nuraky Gulfem07 Benim bağışıklığım düşük mesela bana hiç bir yan etki yapmadı kolum bile çok az ağrıdi ama eşim kötü oldu kişiden kişiye neye göre değişiyor bilmiyorum eşim sana etki etmedi diyor ama neye göre olmak için olduk asi adamı zor ikna ettim böyle oldnca bida vurulmaz
Woody Nuraky ben de cmt sinovac oldum. 2. Kez korona oldum sandım. Çocuga bakacak biri olsa yataktan Çıkmazdım. Sırt agrısı, üşüme, titreme,ishal, ağızda yara.. Ne varsa yaşadım Aşıda annemi çğıracagım🙄
Pelo16 Woody bende de ateş halsizlik baş ağrısı ve ağızda yara oldu. Sinovac ilk dozdan sonra ve şu an 5. Gün. Napsam bilemedim siz iyileştiniz mi?
Sareeninannesi Nuraky canım biontec ve sinovac arasında çok fark var biontec DNA yı uyarıyor antikor üretsin diye ama sinovacda direk virüsü enjekte ediyolar bağışıklık kazansın diye demekki eşiniz virüs olsa bu şekilde geçircek korkmayın vücudu savaşıyor virüsle antikor üretip geçiçek