Nuraky Pazar günü asi vurulduk eşim ile birlikte bende hiçbir etki olmadı ama eşim pazar gününden beri kol ağrısı eklem ağrısı hafif ateş vücud ağrısı ve halsizlik çekiyor bu durumu yasanayan varmı sizde nasıl etkiledi oldu
3oda1salonmide Nuraky maalesef herkeste bir olmuyo aşı etkisi bizde 1 doz olduk ben pek bilmedim ama eşim baya çekti 2 kere serum yedi öyle öyle toparladı bir acile gidin bence aşının yan etkisi olsa bile serum biraz rahatlatır
Nefes1490 Nuraky benimde eşim vuruldu adam 1 hafta kalkmadi ayağa çok korktum aşıdan bişey oluck dye ama şimdide grip oldu sürekli su gbi ter döküyor ins bişey olmaz Rabbim acılarını gostermesn evlatlrmiz hatrina
Oglunasikbiranne08 Nuraky eklem ağrısı vücut ağrısı bende de var hala . Oturduktan bir süre sonra kalkarken çok zor kalkıyorum. Ayak altlarıma kadar ağrıyor 😏 bunlar dışında baska bir seyim yok cnm
nur-nr_123 Nuraky aynı cnm ama bnde ateş yok kol ağrısı ve eklem ağrısı hala geçmedi şuanda bile var ki bn asiyi ağustosun 5 de vuruldum kolumun ağrısı kemik ağrısı omuz başı kaburgada fln var
nur-nr_123 Nuraky bn ama ilk dozda olmadım 2. Doz şuanda bile ağrıyor hergun eşim masaj yapıyor yine de geçmiyor devm ederse doktora gdiicem
Boncugunmelegi Bir hafta önce birinci dozu vurdurdum Corona oldum belirtiler coronayi işaret ediyor bendede yavaş yavaş başladı eklem kemik ağrıları halsizlik vs derken ilerledi şuan karantinadayim grip gibi atlatıyorum tat ve koku kaybım var
Ogulcan Nuraky benim babamda yan etki yaptı canım sizden uzak dursun benim anneme ve abime bulaştı ben yaptırdım bana birşey olmadı canım
Nuraky Ogulcan grip değil ama sadece ağrıları var korona değildir umarım odada yatmak istedi ama izin vermedim 😒
Oglunasikbiranne08 Nuraky eklem ağrısı vücut ağrısı bende de var hala . Oturduktan bir süre sonra kalkarken çok zor kalkıyorum. Ayak altlarıma kadar ağrıyor 😏 bunlar dışında baska bir seyim yok cnm