BalkizimBaloglum2 Bizde dun yaptırdık 2 koldan 1 de ağızdan damla verildi ateş düşürücü falan vermedim ateşi çıkmazsa boş yere vermek istemedim ama ağrısı olsa hemen veririm dedim hicbirsey olmadı çok şükür aşıdan sonra oyun oynamaya devam etti gayette keyifliydi