haziranin25i incii bepanthol sudocrem bunları da kullanabilirsiniz. Birde pişik olan yeri ılık suyla yıkayın yıkamakta iyi geliyor ❤️
aysgog incii Sarı kantaron yağı sur iyice nemlendir yedir pudrala bağla 1 günde hiç bişey kalmaz bende çok yasadim
goktugmom_061220 incii Geçmiş olsun. Ahh o pişik 🤦♀️🤦♀️ Yaşayan bilir çok zor. Bende ne kullandıysam fayda etmedi. Keçi sütlü sabun aldım. Onunla 3 günde geçti. Her bez değişiminde bu sabunla yıkadım.
Minikmucizem02 Pişiğin sebebi sanırım herkesde külot bez olmuş. Bizde de külot bez pişik yaptı bayağı bariyer kısmı kabar kabar oldu bepanthol çok iyi geldi. Normalde sudokrem kullanıydm iyi geliyodu ama bu sefer iyi gelmedi mecbur bepanthol aldı bire bir👍
Seseff incii kırmızı kantaron diyorum şiddetle tavsiye ediyorum pişik, yanık yaraları bire bir ben kendimede bebeğimede kullanıyorum
HypnoticPoison incii o bezi derhal bırak yazıkkk yaa gün içinde bez kullanma açık dolaştır ıslak mendil de kullanma hele ki yazın hiç kullanmam 😌😌 Arko ya da nivea yağlılardan kullan
HypnoticPoison incii o bezi derhal bırak yazıkkk yaa gün içinde bez kullanma açık dolaştır ıslak mendil de kullanma hele ki yazın hiç kullanmam 😌😌 Arko ya da nivea yağlılardan kullan
DhaS incii dalinin pişik önleyici kremi var trendyoldan aldım daha bitmeden bitane daha sipariş verdim büyük kurtarıcım oldu bende bile etki etti bi dene derim