Nslacar bende aynı durumdayım bizimkide 3 aylık fazlası var eksıgı yok anlattıkların kılo almıyor bır haftada sadece 50 gram almış oglum yemıyor içmiyor hiç bişey idrar tahlılı verdık bakalım olmadı doktor kanda bakarız dedi var bi sıkıntısı olmasa neden bu kadar çok aglasın