Nslacar en doğrusunu söylemiş canım ben hata göremedim. Her bebek farklıdır ama genel itibariyle bebek ağlar , uyumaz , yemez aksi halde yetişkin olurdu gayet normal. Hepsi geçicek bir düzeni olucak ve bunu kendi kurucak merak etme 🙏 diş dönemi daha sıkıntılı bir dönem asla ağzını açmıyor oğlum ama çok şükür kilo kaybı Yok diye üzülmüyorum onlar kendini bilirler merak etme 🙏🙏🙏