Kbrasg Asel_sahra Ben buharda pişirmeyi düşünüyordum ama dr direk suda hasla zaten cok az bir miktar verceksin dedi. Suda hasladım kendi suyuyla kıvamını ayarladım. Birazda sütümle seyrellttim tatlı olsun diye sonra çatalla iyice ezdim.