-Alp- Ndrg-12 evet büyük bir tabak öğün olarak veriyorum. (Biz özel durumdan dolayı erken başladık ek gıdaya. Normalde 6 aylıkken üç ana öğün önermiyor doktorumuz.)
Nil28 Ndrg-12 biz yaptık valla doktorumuz sayesinde ne dediyse uyguladık oldu 🙏sabah 9 kahvaltı 12:30 öğle yemeği 15:00 meyve her öğün sonrası üstüne emzirme 19:00 akşam yemeği gece maması saat 22:00 da.kesinlikle arada abur cubur ve meme yasak iyice acıkıyor ki yemek yiyebilsin
Ceyo0666 Ndrg-12 ogunleri nasil fazla yedigi icin tam acikmiyor da olabilir anne sutu veya mama aliyormu
Ndrg-12 Ceyo0666 öğünleri güzel yiyor doyuyor mamayla besleniyor ama mamayı her öğünde vermiyorum bi sabah kahvaltısından sonra bide ikindi vakti veriyorum en son gece mama yedirip yatırıyorum onun dışında hep ek gıda ile besleniyor
Ceyo0666 Ndrg-12 aralari belki ondan da kabul etmiyordur bende 3 ana 2 ara veriyodum 8 aylikken mama da varya tam.acikmiyordur
-Alp- Ndrg-12 maşallah ☺️ Bazı bebekler iştahsız olabiliyor maalesef. Dr kilosunda sorun olmadığı sürece problem teşkil etmez demişti ek gıdaya başlarken.
Ndrg-12 kitapkurdubebeninanasi bende bunun üstüne çıkmadım zaten 😁 otomatik yükleniyor bebelere sanırım. Bazıları 3 ana 2 ara verebiliyor diye duydum sormak istedim. Bizde emme de yok mama uzun süre tok tutuyor istesem de ara öğün güzel yemez
Ndrg-12 kitapkurdubebeninanasi aslında benim yedirme sorunum yok yiyor ama mama da destek yapınca acıkmıyor acıkmasını beklerken öğün kaçıyor gibi hissediyorum. Zaten benim doymayla ilgili sorunum var. Açlıktan sarılık olup yoğunbakımda yattı kızım. Kendimi çok mutsuz çaresiz kötü hissetmiştim aç bırakmışım kaç gün çocuk yoğunbakımlık olmuştu. O psikoloji bende kaldı doysa da bi saat sonra acıktı bu çocuk diyorum annem dur demese yapar yediririm yani korkuyorum bazen geceleri mızıldadı mı hemen aç mı acaba diyorum uykum kaçıyor. Belki şuan akışına bırakmış halim doğrudur ama sanki ben bişeyleri eksik yapacağım diye korkuyorum
Nil28 kitapkurdubebeninanasi 14 aylık meme yasak derken tabi ki emiyor öğün sonrası emiyor sonra emmiyor benim düzenim bu şekilde doktorumuz nasıl önerdiyse öyle yaptık
eceunverkanra Ndrg-12 Evet emiyor cok sukur🤲🏻 Meyve,yogurt sever onları da yiyor yavas yavas et fln da sevmeye basladı toparlicaz insallah ek gida alimini yine 3 ogun yiyor da emdigi icin de aralarda ara ogun pek yediremiyorum
Ndrg-12 eceunverkanra genelde bazı bebekler emerken ek gıda kabul etmiyor o yüzden sordum yeter ki yesinler 🥲